11/6/06

Καρκινικές Επιγραφές



Ιδού κάποιες Καρκινικές Επιγραφές
(πρόκειται για φράσεις που διαβάζονται και από τα αριστερά προς τα δεξιά και από τα δεξιά προς τα αριστερά)

ΝΙΨΟΝ ΑΝΟΜΗΜΑΤΑ, ΜΗ ΜΟΝΑΝ ΟΨΙΝ

ΝΟΜΟΝ, Ο ΚΟΙΝΟΣ, ΕΧΕ ΣΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΝ

ΑΘΛΗΣΑΣ ΗΔΗ ΠΩΛΩ ΠΗΔΗΣΑΣ ΗΛΘΑ

ΝΟΣΩ. ΣΥ ΟΣ Η ΙΑΜΑ, ΙΗΣΟΥ, ΣΩΣΟΝ

ΙΕΡΑ ΣΑ ΠΑΡΑ ΧΕΙΛΗ, ΗΛΙΕ, ΧΑΡΑ ΠΑΣΑ ΡΕΙ


...ψάχνω να βρω κι άλλες. Επίσης παλεύω να φτιάξω δικές μου.
Όποιος μπορεί να βοηθήσει, ας μου χτυπήσει την πόρτα!!!

3 Σχολίασαν:

velisarios είπε...

Δ'υσκολο σπόρ αυτό φίλη.......

ΚουκουΒάγια είπε...

Δύσκολο φίλε μου, ναι.
Σκέφτεσαι όμως να μου κάτσει καμιά Καρκινική στα ξαφνικά, εκεί που θα γέρνω βεριεστημένα πάνω σε κάνένα κλαδί κανελόδεντρου....

Αμαν τι έχει να γίνει!!!

Κουκουβάγια

mantz είπε...

Καλησπέρα!
Αν ενδιαφέρεσαι, μόλις κυκλοφόρησε το βιβλίο της Σοφίας Σταμπολίτη με τίτλο "707 Καρκινικές Φράσεις: ένα παιχνίδι λέξεων" (στο οποίο έχω κι εγώ συμβάλει). Το περιεχόμενό του μπορείς να το μαντέψεις από τον τίτλο.