25/6/06

Η Κιθάρα (!)




...χωρίς λόγια...
ή μήπως και με λόγια?

15 Σχολίασαν:

Δημοσθένης Μιχαλακόπουλος είπε...

δεν ξέρω... πάντως είναι κάποιες νότες ή καλύτερα συγχορδίες που στο άκουσμά τους πάλλεται η σπονδυλική μου στήλη σαν χορδή...

χώρια που τις περισσότερες φορές το μυαλό μου μοιάζει ξεκούρδιστο...

ΚουκουΒάγια είπε...

oύτε κι εγώ ξέρω...

Εσένα το μυαλό σου,
εμένα η ματία μου,
η ακοή μου,
τα λόγια μου,
...όλα ξεκούρδιστα.
Ωστόσο υπάρχει για όλους ο κατάλληλος χορδιστής.

velisarios είπε...

...χωρίς λόγια...
ή μήπως και με λόγια?
Στο τέλος Βάγια ,θα φωνάζουμε και τα λαμόγιά lo,lo....
Καλό το σχεδιάκι της κιθάρας,άλλα είναι ``συντηρητικής`` και κλασσικής γραμμης....
Προτιμώ μια ηλεκτρική Feder Statocaster,καρφωμένη πάνω σε ένα Marshall 500W....και να μαζεύω τα δόντια μου.από τα ταβάνια...χα...χα.
ΕΙμαστε και ίδιο ζώδιο...με γεν. 4/7

velisarios είπε...

Ευχαριστώ και γιά το Link του blog μου...

ΚουκουΒάγια είπε...

Kλασσικής γραμμής ναι.
Συντηρητικής, όχι.
Εσύ προτιμάς μια Feder Statocaster.
Εγώ μια Αlhambra 12c.
Ωστόσο όμως κι επειδή είναι θέμα «όρεξης», ας διαλέξει ο καθένας την «πίτα» της αρεσκείας του…και όλα καλά!
Σχετικά με τα ζώδια, σε πιάνω αδιάβαστο!
21/6 και δίδυμος εγώ, 4/7 και καρκίνος εσύ…:-)))))
Όσο για το link, δεν υπάρχει λόγος να ευχαριστείς. Έχουμε μιλήσει για το θέμα. Δεν γίνεται από καλοσύνη. Είναι θέμα προτίμησης.

Να ‘σαι καλά Βελισάριε


Κουκουβάγια

velisarios είπε...

Βαγιά χαιρετώ
Αυτό το είδα στο profile σου .... Astrological Sign: Cancer ..και το είπα....
Το περί όρεξης κολοκυθόπιττα ,ειναι ψευδές....Διότι αν εξαντλείτε η ελευθεριότητα μας,σε αυτές τις επιλογές, τότε είμαστε απ` ώρα πιά νεκροί και δε το γνωρίζουμε....
Εφ` όσον οι από πάνω αποφασίζουν εν αγνοία μας νυχθημερόν,και μας καταντήσαμε κουκουβάγιες στις ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥΝΕΣ...
καλημερα...

ΚουκουΒάγια είπε...

Μάλιστα.
Λάθος του προφίλ μου τότε…
Τα παρακάτω, για να είμαι ειλικρινής, δεν τα πολυκατάλαβα.
Απάντησα σχετικά με το «συντηρητικό» της κλασικής κιθάρας και μίλησα για το υποκειμενικό του πράγματος.
Σου αρέσει η Fender, μου αρέσει η Alhambra. E και?
Δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό!
Τέλος να σου πω πως τα τελευταία μου χρόνια στην Αθήνα τα πέρασα ως κάτοικος συνόρων Μεταμόρφωσης (ή αλλιώς Κουκουβάουνες)-Ν. Ηρακλείου και ως εργαζόμενη στην Μεταμόρφωση επίσης…και πάντα ως Κουκουβάγια.
Τίποτε από τα δύο δεν με χαλούσε.
Ούτε οι Κουκουβάουνες ούτε η Κουκουβάγια
(μην αποποιηθώ και τη φύση μου!!!!)

Αυτό που νιώθω είναι πως θέλεις να πεις άλλα πράγματα μέσω αυτών που λες και αυτών που αρχικά φαίνονται. Αν θέλεις να μιλήσουμε περί ελευθεριότητας, επιλογών, νεκρών, κατάντιας και «από πάνω», πολύ ευχαρίστως να το κάνουμε….



καλό απόγευμα

Κουκουβάγια

velisarios είπε...

Σου αρέσει η Fender, μου αρέσει η Alhambra. E και?
Δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτό!
Φυσικα΄καλή μου Βάγια,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επ` αυτού...
Απλά έδρεψα την ευκαιρία ,να αναφερθώ στη γενικότερη στενοκεφαλιά, και ταμπελοποίηση,περί ελευθεριότητας επιλογών,γιατί έτσι μου `ρθε...
Κατόπιν ολιγοήμερων διακοπών ,επέστρεψα κανονικά...
Συννεφιαμένη καλοκαιρινή μέρα,,,,kai τα ακραία καιρικά φαινόμενα, σαρώνουν όλη την Ευρώπη...

Orfeus είπε...

....unplugged!!!!

:-)

velisarios είπε...

Βάγια διακοπές είσαι???
Που εχάθεις βρέεεεεεεε...
Μάλλον θα έχεις μπλέξει , σε μιά τόσο όμορφη πόλη...

ΚουκουΒάγια είπε...

Εδώ Κουκουβάγια over.

Όχι, όχι, όχι.
Η Βάγια δεν είναι διακοπές
ούτε έχει χαθεί.
Όχι ακόμα.
Έχει μπλέξει, ναι.
Όχι όμως σε μια τόσο όμορφη πόλη.
Έχει μπλέξει σε ένα τόσο όμορφο χωριό.
Και σε ένα ζόρικο για την αστική ιδιοσυγκρασία της περιβάλλον.

Βελισάριε,
Είμαι κάθε βράδυ στο σύρμα της ΔΕΗ απέναντι από το παράθυρό της και την παρακολουθώ.
Για τα βράδια μιλώντας πάντα, έχω να πω πως
αντί να κοιμάται, στην καλύτερη περίπτωση στριφογυρνάει.
Στην συνήθη, κόβει βόλτες.
Στην χειρότερη ιδρώνει τρομαγμένη...και μένει ακίνητη.


Όταν όμως ξημερώνει, είναι ακίνδυνη!!!
Αισιόδοξη και ήρεμη.
Όταν πέσει η νύχτα είναι το ζόρι.
Και η μοίρα μου με ήθελε Κουκουβάγια!!!





Orfeus
…μόνο unplugged.
Δεν τα συζητώ!!!

velisarios είπε...

Το τραγούδι των Κατσιμιχαίων κοκκινο φεγγάρι-θάλασσες τεκίλα, είναι γραμμένο στη Καβάλα...
Πόλη μαγική και ιστορική...
Καλά να περνάς...

ΚουκουΒάγια είπε...

Στην Καβάλα πετάω μια δυο φορές τον μήνα συνήθως. Είναι 20 χλμ από το κλαδί που μένω...καταλαβαίνεις.
Δυο φτερά είναι, τι να σου κάνουν?

Τώρα τελευταία βέβαια, με κάτι κουμπάρους Μπούφους, πηγαίνουμε προς τα 'κει για κανένα μεζέ, κανένα ουζάκι...ωραία πράματα, αλλά ξέρεις, αυτά κρατάνε λίγο.

velisarios είπε...

Αλλοι στη θέση σου θα ζηλεύανε...να `ταν εκεί...

Ανδρομεδα είπε...

με ψυχή, μικρή μου όπως πάντα!