9/9/06

Έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας...











...

-Ποιο μάτζικ μπας?
-Έλα…έλα να δεις!!!
-Πού πας?
-Έλα έλα…πίσω…στην αυλή!!!

...

-Τι είναι αυτό ρε?
-Ε δε βλέπεις?
-Τι να δω καλέ? Που το βρήκες?
-Το βρήκα?…χα…καλό!!!
-Έλα ρε συ…πες!!!
-Δεν το βρήκα ρε σου λέω…Φύτρωσε!
-Ορίστε???
-Τι ορίστε? Φύτρωσε λέμε!
-Πως φύτρωσε?
-Ε πως φύτρωσε! Ξέρω ‘γω? Βγήκα να καπνίσω…μη με πάρει και κάνα μάτι…Σήμερα το πρωί! Όπως κι εχθές δηλαδή…Α! Σημειωτέον πως έχω να βγω από το σπίτι δυο μέρες. Κοινώς, εάν το άφηνε κάποιος στην αυλή θα τον άκουγα…Άρα??
-Άρα??
-Άρα φύτρωσε λέμε!!!!!
-Και τώρα?
-Ε άντε τι κάθεσαι? Πάνε ετοίμασε μια βαλίτσα κι έλα. Εγώ την έχω έτοιμη.
-Τι??
-Τι!! Κοίτα…το κλειδί που μου έδωσε ο παππούς πρόπερσι…είναι το κλειδί του λεωφορείου λέμε!!
-Μιλάς σοβαρά?
-Το δοκίμασα και πήρε μπρος!!
-Πωωωω….
-Πωωωω….άντε ρε Πω και πω!!…ακόμα εδώ είσαι? Φέρε τα πράγματα σου!!!

ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ……………………………

7 Σχολίασαν:

Δημοσθένης Μιχαλακόπουλος είπε...

καλό ταξίδι!

ΚουκουΒάγια είπε...

Να 'σαι καλά...!

Shameless είπε...

συνεπιβατες δεχεστε?θα φερω μαζι μου αλλες τρεις κοπελες...η καθεμια θα κουβαλησει και κατι για να ομορφυνει το ταξιδι!και θα δεις...θα σου μεινει αξεχαστο!μια κιθαρα, ενα μπεντιρ,ζιλιες...και φωνες,πολλες φωνες...αιθεριες φωνες!

ΚουκουΒάγια είπε...

Ε...δεν δεχόμαστε απλώς!
Οι συνεπιβάτες επιβάλλονται!
Επομένως μέχρι τώρα είμαστε έξι άτομα,
τρεις κιθάρες, ένα μπεντίρ, ζίλιες...και πολλές φωνές..!
Καλώς ήρθατε...!!!

Άβατον είπε...

Πέραν του προσωπικού μου Magic Bus, είσαι το αγαπήμενο μου πούλι/ψυχοπομπός... :)

ΚουκουΒάγια είπε...

ΨΥΧΟΠΟΜΠΟΣ

Ετοιμολογία
(αρχ.επίθ.ψυχοπομπός ψυχή + πέμπω)

Ερμηνεία
(ο) ουσ. που συνοδεύει τις ψυχές των νεκρών (στους αρχ. Έλληνες, ως
επίθ. του Ερμή και του Χάρωνα, Στις μέρες μας, ως επίθετο που συνοδεύει την Κουκουβάγια)


Άβατον, χάρηκα πολύ :-)

Ανώνυμος είπε...

Χεχε... φευγάτο... Μου φαίνεται βρήκα το όχημα που θα με βοηθήσει στο Ταξίδι... (βλ. κείμενο) χεχε... A fine day to exit λοιπόν... :)