20/7/08

Το λευκό της φόρεμα























-Για δες…σ’ αρέσει?
-Ναι αμέ!
-Μου πάει?
-Αν σου πάει λέει!
























-Μμμμ…μου είναι μακρύ.
-Μα έτσι είναι αυτά! Μακριά!
-Οοοχι, όχι τόσο.
-Τόσο κι άλλο τόσο!
-Στα μαλλιά δεν θέλω τίποτα.
-Όπως θέλεις εσύ!
-Της μοιάζω?
-Πολύ!
-Μόνο πολύ?
-Πάρα πολύ!
-Θα μου λείψει γιαγιά…

6 Σχολίασαν:

Φανή είπε...

Νοιωθω οτι δεν επρεπε.. καν να τ φορεσει!!!!

ΚουκουΒάγια είπε...

Κι όμως Φανή,
ήταν η μόνη που μπορούσε και είχε και το δικαίωμα το φορέσει. Και το είχε τόσο μεγάλη ανάγκη...νοιώθω...

Φανή είπε...

Ναι, μα πρεπει ειναι ετοιμη να υποστει και τις "συνεπειες".

ΚουκουΒάγια είπε...

Η αλήθεια είναι πως δεν καταλαβαλινω για ποιές συνέπειες μιλάς.
Συνήθως δεν μου αρέσει να αναλύω πολύ τους ήρωες των κειμένων. Είμαι υπερ του να εισπράτει ο αναγνώστεις αυτό που κάθε φορά εκμπέμπει για αυτόν το κάθε κείμενο.
Απλά δυο κουβέντες θα πω για το συγκεκριμένο. Μια νεα κοπέλα δοκιμάζει το νυφικό της μητέρας της (την οποία έχει χάσει) και μιλάει με την γιαγιά της καθώς της βγαίνει από μέσα της πόνος, μπερδεμένος με μια σύγχυση συγκινησιακή...Είναι μάλλον βέβαιο πως δεν περίμενε μια πρόβα νυφικού για να υποστεί "συνέπειες". Τέτοιου είδους συνέπειες έχεις να τα υποστείς καθημερινά όταν έχεις βρεθεί σε τέτοια θέση.

Καλημέρα.
Κουκου.

Φανή είπε...

Κατ αρχην συγχαρητηρια για τον τροπο που γραφεις και να συνεχισεις ετσι..θελω ομως να ξερεις, οτι δεν ειχα καμμια προθεση να σε βαλω σ αυτη την αχαρη διαδικασια επεξηγησης του παραμυθιου που ειναι εξαιρετικο, απλα...εγω εχω μια την δικη μου ερμηνεια σ αυτο και νομιζω πως εχω το δικαιωμα!!

ΚουκουΒάγια είπε...

Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Φανή και είμαι σίγουρη πως δεν υπήρχε καμία πρόθεση για κάτι.
Τέλος να σου πω πως αν ήθελα ο αναγνώστης να μην έχει "δικαίωμα" στην ερμηνεία του και μάλιστα την δυνατότητα να την εκφράσει άμεσα στο ίδιο το κείμενο, τότε θα είχα φραγή σχολίων... :-)